{flv width="400" height="320" img="http://dunya48.free.fr/images/stories/media-resimler/serefsize_serefsiz_denir.jpg"}serefsize_serefsiz_denir{/flv}

baransu_zekeriyaoz

"Mehmet Baransu, Sen, Türkiye'nin En Alçak, Şerefsiz, Sahtekar, Cahil, Utanmaz "Gazetecisi"sin!"

Mehmet Baransu ile Ümit ZİLELİ canlı yayında birbirine girdi.

Alçak, şerefsiz, utanmaz adam!

Kanaltürk’te yayınlanan Ters Cephe’de Mehmet Baransu depremi yaşandı.

Cumhuriyet yazarı Ümit Zileli’nin iddiaları üzerine programa bağlanan Taraf muhabiri ile Zileli birbirine girdi.

Ümit Zileli, programın başlarında Baransu’nun 8 haberinden 5’nin yalan olduğunu, bu yalan haberler üzerinde bir kitap yazmayı düşündüğünü söyledi.

Programın sonlarında yayına telefonla bağlanan Mehmet Baransu, Zileli’ye sert tepki gösterirken yalan haber yapmadığını söyledi.

Hayli sinirli olduğu gözlenen Baransu yer yer Zileli’ye saldırdı.

Baransu, Zileli için suçlayıcı ve ağır ifadeler kullandı.

Uzun uzun yaptığı haberleri anlatmaya çalışan Baransu sözünü bitirince Zileli konuşmaya başladı.

İşte  tartışma :

Ümit Zileli: Senin üzerindeki günahlar bir gün seni batıracak. Sen alçak bir adamsın, aşşağılık bir adamsın. Sahtekarın tekisin. Telefonla olmaz bu iş gelsin buraya karşıma konuş. Telefonda böyle papağan gibi konuşmakla olmaz.

Mehmet Baransu:
Biraz okuyacaksınız, çalışacaksınız, spot okumayacaksınız iddianamelerin hepsini okuyarak konuşacaksınız...

Ümit Zileli:
Sen inanılmaz bir sahtekarsın... Sen neden bu tekzibe cevap vermedin?

Mehmet Baransu: Ben tatildeyim ve iki kitap üzerinde çalışıyorum...

Ümit Zileli: Kitap daha önemli değil mi?

Mehmet Baransu:
Cahilsin kardeşim...

Ümit Zileli: Alçak, şerefsiz, utanmaz adam...

Mehmet Baransu: Ben gazeteciyim, senin gibi karargahın yalakalığını yapmam...

Ümit Zileli: Senin kimlerin yalakası olduğunu çok iyi biliyoruz. Türkiye tarihinin en aşşağılık "gazetecisi"sin sen...

12 Ağustos 2011

*********************

Y  o  r  u  m  l  a  r - O d a t v

Misafir - konuşulmayacaklar


ümit zileli, baransu ve kütahyalı. bi defa ümit zileli'nin böyle kişilerle konuşmak için programa çıkması hata. son yıllarda konuşarak anlaşılmayacak ve laftan anlamayan bazıları ortada dolaşıyor. Seviyesini bilen ve karşıdakinin seviyesini ne olduğunu bilen onlarla AYNI ORTAMDA bulunmasının kendini aşağı seviyelre indireceğini biliyor ve onlarla programa çıkmıyor... Baransu ve benzerlerini kendi haline bırakın. onlara konuşarak bişey anlatamassınız... karşısına çıkarsanız adam yerine koymuş olursunuz.

2011-08-12 18:47:53

Misafir - erol

baransu! pazarlari da kiliseye gitsen tam super olacak...

2011-08-12 18:43:21

Misafir - kılkuyruk

Bir insana "kitap yaz ama yazabilir misin emin değilim"şeklinde hitap etmek hakarettir ve bunu söyleyen de Baransu'dur.Yani Ümit Zileli ilk hakaret eden değildir.Bu ayrıntıyı görmek lazım.

Aşağıdaki bir yorumdan sanki Ümit Zileli dayanamayıp hakaret etmiş gibi bir anlam çıkardım da doğrusu öyle değil.Olayı başlatan Baransu'dur.

Ayrıca programda yeni belgeleri de isteyeceğini eğer gönderilmezse kendisinin araştırıp çıkaracağını söylemiştir o herşey kendisine servis edilenlerin şımarıklılığıyla...

Bu nedir yahu?

Bu adamın özelliği neymiş ki bavullar dolusu evrak buna veriliyor.

Bu evrakları verenler eğer birşeylerden gerçekten rahatsız olsalardı ya da yasal olmayan birşeyler olsaydı Bransu gibi taşeronları kullanmayıp kendileri bildiklerini anlatır ve varsa evraklarını verirlerdi.

Kaldı ki bu evrakları verenler aslında kendilerine zimmetli belgeleri deşifre mi ediyor yoksa bakma hakları olmadığı halde birtakım evraklara yetkisiz olarak ulaşmışlar ve korkudan mı bu tipe servis ediyorlar bunu da araştırmak lazım.

Öyle "gazeteci haber kaynağını açıklamak zorunda değil"bahanesi altında devletin güvenliğiyle ilgili evrakları ortalığa saçmak da herhalde suçaların daniskasıdır!

Dünkü telefon konuşmalarından anlaşıldığına göre yeni belgeleler de üretecek!

Ha gayret baransu,kim tutar seni!

Ama gün gelir kervan döner!O zaman kaçabilecek delik bulabilecek misin ya da sana bu servisi yapanlar seni saklayabilecekler mi göreceğiz inşallah!

Bir devletin bekaasını tehlikeye sokan işlere bulaşanlar vakti gelince bunun bedelini de en ağır biçimde ödemişlerdir.Tarih bunun örnekleriyle doludur ve tarih herzaman tekerrür eder!

2011-08-12 16:04:51

Misafir - yıldız

Memet Baransu derin Amerika devletinin ajanlığını yapıyor.

Bu gazeteyi kuranlar yarattıkları ürettikleri yalan belgeleri okyanus ötesi derin oluşumlar vasıtasıyla bu Baransu denen oyuncak eliyle yayınlatıyor.

Buna da gazetecilik deniyor.

Bu aşağılık adam bir kez olsun şu Silivri toplama kampına gider mi?

O yürekleri sızlatan duruşmaları izleyebilir mi?

Zileli gereken cevabı onun için övgü olan hakaretleri yerinde ve yüzüne karşı çok güzel söyledi.Halkın dediği gibi 'Ar namus tetemiz.'

2011-08-12 15:40:21

Misafir - bulentkahraman

Ümit Zileli gibi bir gazetecinin karşısına, eline verilmiş metinleri okumaktan ibaret seviyesi ve nereden maaş aldığı tartışmalı olan birisini telefonla bağlamak hatadır.

Çağırırsınız gelir eline verilmiş metinleri stüdyoda okur!

2011-08-12 15:40:09

Misafir - 68libekir

mehmet baransu dediğiniz adam içi kin ve nefret dolu cumhuriyet düşmanı bir adamdır.Bu insan ve tarafta yazan diğer insanlar Atatürk'ten ve cumhuriyetten nefret ediyorlar. Bir taraflarını yırtsalarda Atatürk devrimlerini yıkamayacaklar.Çünkü bu edepsiz insanları destekleyen insanlar cahil ve bilinçsiz. Bunların karşısındaki cumhuriyetçi ve Atatürkçü kesim ise okumuş, yazmış ve düşünen insanlar. Atatürk' te kültürlü ve zeki bir insandı. Kurtuluş savaşını ve devrimleri okul yıllarında arkadaşlarıyla tartışıyor ve planlar yapıyordu. Mehmet Baransu dediğiniz adam düzen değiştiğinde hangi deliğe girecek acaba. Benim sizlerden ricam bunları unutmayınız ve iyice arşivleyiniz.

2011-08-12 15:36:41

Misafir - kılkuyruk

Programı izledim ve oturumu yöneten Sami Bey'e de çok kızdım!Geçen hafta da aynı şeyi yaptı ve Baransu soyadlı tip telefonla yayına bağladı ondan sonra dakikalarca monolog dinletti!Dün gece de aynı şey oldu.Baransu ne yazık ki kendisiyle zıt görüşteki insanlarla aynı masada yüzyüze tartışmaktan aciz bir tip.Ancak telefonda makineli tüfek gibi konuşmayı biliyor.Konuşurken nefes alma gereği de duymadığı için araya kimse giremiyor ve kendisinin de beyni oksijensiz kaldığından monologcu olmasına rağmen agresifleşebiliyor. Tartışma kültürü olmayan böyle kişileri programa telefonla bağlamak saçmalığın daniskası.İzleyici olarak o konuşurken ara ara zapping yapma gereği duydum çünkü insanı sıkıyor!Ümit Zileli sonuna kadar haklıydı ve Baransu'nun ara ara izlediğim dakikalarda bile denk gelen hakaretlerine yine de iyi sabretti. Aslında Ümit Bey bu adam vb. monologcu ve karşılıklı oturarak tartışma cesareti olmayanlar programa telefonla bağlandıklarında bence programı terketmeli.Çünkü ben bir izleyici olarak o programda güncel konuların tartışılmasını istiyorum,Baransu'nun saçmalamalarını dinlemeyi değil!Dün gece Suriye konusu bu tip yüzünden tartışılamadı."Baransu'nun sesi" yayını mı önemliydi yoksa Suriye ile geldiğimiz durum mu?Enver Aysever bu konuda hiç konuşamadı zaten ve haftaya Suriye ile ilgili görüşlerini bildirmek istediğini söyledi.Neden haftaya?! Baransu'nun oradaki konuğun zamanını çalma ve konuşmasını önleme hakkı olabilir mi?Bu ne saçmalık Allahaşkına!Sami Dadaloğlu bu programı doğru düzgün yürütemeyecekse bu işi bıraksın bence.Ayrıca Dadaloğlu'nun; R.O.Kütahyalı'nın genel alışkanlığı olan ve artık gerçekten bıktıran "bağırarak araya girme ve o anda konuşan kişinin konsantrasyonunu bozma"davranışına da artık dur demesi gerekiyor.Çünkü O da bağırmaya başlayınca kanal değiştirmekten başka yol kalmıyor!

2011-08-12 14:41:27

Misafir - şifrem

BURADA ÇILDIRAN MEMET BARAN SU CUK OLMASIN=?

2011-08-12 14:00:28

Misafir - 1ruble

Sabır taşı olsa çatlar.

2011-08-12 13:50:58

Misafir - anadolu

Baransu hakketten terbiyesizin biriymiş . parti yalakası

2011-08-12 13:35:15

Misafir - MEHMET UYANIK

ümit zilelinin dedikleri hep doğru çıkıyor

2011-08-12 13:29:57

Yılmazemre


mehmet baransu sonuna acıyorum.

2011-08-12 13:23:55

Misafir - marlon

Videoyu izlemek için '' Cinsiyetiniz '' sorusunu yanıtlamak zorunda mıyım ?

2011-08-12 13:03:35

Misafir - eyll


Baransu iğrenç bir herifsin

2011-08-12 12:59:06

Misafir - ümit


Akşam izledim Bir makinalı tüfek vardı telefonda konuşuyor dinlemiyor ve Haklıyım ben bilirim egosu ile susmuyordu tam 18 dakk. sürdü.Bu adam kimdir bu Ülkenin İstihbarat teşkilatından daha iyi çalıştığını zanediyorsunuz anlatımlarından bu bilgileri nereden bulmuş bu kişi Mahkemelerde dinlendimi sunduğu belgeler ne kadar doğru,değil ise bu kişiye ne yaptırım uygulanacak?Son dönem Şike Pogramlarına çıkıyor bu adam Bilirkişi kisfesini nereden alıyor?Kim gazeteci kisvesindeki adam ?

2011-08-12 12:54:23

 

 

 

 

 

Son Yazılar